skön dag

Åh vilket fint väder det varit idag. Dock har jag inte solat så mycket eftersom jag hade match nu på kvällen. Man blir så slö av att sola! Inatt sov Linnéa med mig iallafall. Vi kollade på film och hade de soft. Våran morgon började med frukost ute, det har man inte kunnat gjort på länge.



Matchen gick inte så bra. Vi förlorade, men det var väldigt orättvist. Tillochmed Matfors tränare sa till våran tränare efter matchen '' ni förkänade att vinna, ni är ett otroligt duktigt lag. Ni spelar bäst fotboll i div 3. otroligt passningsspel! '' Vårat problem idag var att få in bollen imål iaf. Själv hade jag flera lägen men sköt över och utanför.. hah så typiskt mig ibland.. menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0