snart snart snart

Blev ingen skola för mig idag heller. Känner ingen ork och dessutom har jag typ inte sovit något heller. Fick iaf reda på att jag fick G på nationella i matte (y) men jag vet fortfarande inte vad jag får i slutbetyg?! och vi slutar ju lixom imorron.

Idag fyller Sebastian iallafall 20 år!
Grattis bror
ska snart dra ut och fixa en present till han. Men vad det blir säger jag ikke, hoho.
Kommer massa folk hit ikväll, typ hans kompisar och sånt. men jag har match så jag kommer inte vara hemma. Vi möter Alnö på bergeforsen 19.00 så komsii

( föresten så ska jag inte ha den där headern jag har nu. Har den bara för tillfället för jag ska fixa en ny )


grattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0