städat

Känner att jag börjar komma i en sån dät bloggsvack igen?! orkar lixom inte skriva jämt. Men det brukar lösa sig med tiden :)

Kan ju börja med att berätta att inatt hade jag kul iaf. Va ute och cykla med en vän och träffade massa folk i timrå. Lite nattäventyr lixom. hehe det kommer det bli mer av framöver. Det gjorde att jag tillochmed var trött när jag kom hem. =D annars brukar det bara bli att jag ligger i sängen hela natten och svättttassss.. haha nä men det är varmt i mitt rum faktiskt....

Idaaaag har jag inte solat iaf. jo lite.
va tvungen att städa mitt rum först som så hemskt ut. Det menar ja! hua.. men nu är det fint igen :)) Funderar på att skaffa mig en soffa som jag kan kassta alla mina kläder på istället för på golvet.. hm ska fundera pådä.

Nu ligger jag och väntar på finbesök! nämligen min vän linnea ring .
Vi tänkte sno sebbes rum då eftersom han har en jävla bioanläggning där, så de blir nice.
hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0