tjohoooo

idag är det verkligen min lyckodag känner jag!
för det första vaknade jag imorse och såg att Sebbe hade suttit uppe inatt och skrivit på min uppsatts. Så nu är jag uppe i ca 2000 ord. De sista 1000 orden ska jag göra idag när jag kommer hem. tack sebbbo =)
När jag kom till skolan hade jag omprov i mediakunskap och det gick svin bra. Vi hade det muntligt i grupp. Fick sedan reda på att jag får VG i slutbetyg i mediakunskap (y)
Nu har jag, Linnéa och Therese suttit och gjort klart våran film plus mitt och therese bildspel, så nu är det klart!

blir så lycklig när jag nästan är klar med allt och hyfsade betyg i allt! Det hade jag aldrig trott för några månader sen. Nu ska jag bara se vad jag får i matte. Det får jag veta om någon timme.

SNART ÄR DET SOMMARLOV !!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0