vad ska man göra

Ikväll har vi sagt hejdå till Bosse.. tråkigt tycker jag.
Förstår inte hur ifk timrå tänker riktigt. Jag vet inte vad man ska göra nu.
Han fick iallafall en boll av oss med allas nanm på. Och självklart skrev jag Amanda Jensen. hihi

När vi var klar där drog jag och Bella till schell och köpte en massa gotta, sedan åkte vi hem till mig och kollade på film.
a cinderella story såg vi. Haha har säkert sätt den 100 gånger men han är ju så jävla snygg Chad Michael Murray så jag vet inte vad..

Nu ska jag sova, och önska mig lycka till med det. Igår somna jag klockan 6.. och klockan 6 måste jag vakna!
söråkers fotbollsskola. Vi hade tur, vi fick de yngsta grabbarna (y) ..................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0