07.15

Nu är klockan tidigt på morgonen. Sitter och väntar på att Tessi ska komma hit, för vi ska nämligen till Nolbybacken idag och glida litt. hoho kul! Nä men vi har friluftdag på skolan idag, skulle igentligen vara hemma men jag och tess bestämmde oss för att åka lite för kul skull. Synd att det är lite kallt uta bara. jag som såg ifram imot en solig skiddag ( snowboarddag ) hehe kan inte åka skidor..
 Igår vart det ganska sent, och fan va vi kämpa på där inne i lagrat. Räknade varenda sak som stod i alla vagnar. Riva upp varje kartång, räkna varje liten barbiedocka och tvättsvampar och filmer och småbilar och grillar och jaaa jag vet inte allt.. hehe menmen, det gick ju iallafall bra och det va ju rolit. Jag och Hanna sprang runt lite inne i affären också för vi vart så rastlösa efter ett tag, köpte litt godis och sådär.
jaja nu måste jag dra mig upp ur sängen och fixa en massa! posss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0