ändrade planer

okej.. Det blir skola för mig imorron, men mest för att jag ska hämta lite papper om bergmansfonden? eller vad den heter. Alla som är inskriven i Timrå kyrkan (tro jag) allstså alla som är döpt eller konfermerad, och studerar får pengar varje år från en fond. Det var en rik gubbe från timrå som dog för tusen år sedan så bestämde han sig för att ge sina pengar till alla studerande.. ah kan inte så mycket om de dära, men jag vet att förra året fick alla 5 tusen kr var. Får väl se hur det blir i år.
Jag och Linnéa har iallafall bestämmt oss för att vara lite generösa (stavning?!) imorron och samla in littt pengar med bössor imorgon till de där barnen NTI skolan skänker pengar till. Så jag tycker alla ska komma till stan imorgon och lägga en liten slant i våra bössor så det går lite fort så jag kan åka hem och sova sen.
hehe nu ska jag se på lite film och ha det gött i farmors stooooooooora säng. hehe hon får sova på soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0