fartfylld natt

haha vilken kväll/natt. Hade faktiskt roligt för en gång skull, eftersom jag har varit tvungen att vara nykter as länge nu. Så igår small det, hoho. Kvällen började hos Julia, vi förfestade där och hon satt i mitt löshår igen, känns bra! Sedan blev det timrå  (litt fest) och lite bilåkning och sen bar det ut lååååååångt ut i skogen, haha.. så va vi där ute hela natten och efterfestade. orkar inte skriva nåt mer om det, men jag hade jävligt kul iallafall. Fast jag har inte sovit nånting alls nästan och jag kom väl hem vid 3 idag. hua ligen..
ikväll blir det bara att feta massa gotta, och se på film. skönt, ska inte röra mig ur fläcken.


-jag blir så fruktansvärt less på dig!!!!!! tänk på mågon annan än dig själv någon jävla gång.
du är en idiot, har du hört det förut? ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0