garttis pappa ( L )


  GRATTIS på födelsedagen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår somna jag klockan 8 med smink,blött hår och kläderna på. haha så jobbigt imorse när jag vaknade vid halv 5 och tänkte gå upp och göra mig klar för att gå och lägga mig. Men jag somnade om och gick upp vid 8 istället och tvättade bort sminket. Nu sitter jag och väntar på att matten ska börja, gu det är så drygt. samma saker hela tiden. Hoppas han inte är här idag, även fast han e bästaste läraren.

HAHA va sjuuuukt fick nyss reda på att han är sjuk. skönt då ingen matte !
och lediga imorron!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så stark gumman. grattis ulf!! vi alla saknar dig.

2009-03-16 @ 14:23:59
URL: http://lr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0