haha inte ok

hahahahah idag när jag skulle prova jeans på gina så fanns det bara jätte stora storlekar, så hittade jag ett par som det va 25/30 och så va dom liiite små sådär men jag kämpa på mig dom. Sen när jag skulle ta av mig dom så fick jag inte va dom ;o dom satt som stål! haha så drog jag och drog så sprack hela hälen på byxorna, vart helt slut, vet inte hur länge jag kämpa med att få av dom. hua!

Sitter på skolan nu med tesfes och jullan, vi har nyss vare på stan, ätit och så. Nu väntar vi på att matten ska börja, tordis frisk är inte sjuk idag.... fando. Efter skolan ska jag kanske på ikea och köpa nya fotbolls skor, vi får ju ta ut skor för 800 kr av laget. det känns ju bra så. Ikväll har jag ju match också klockan 10 på vesthagen! be there hohoho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0