hej fint väder..

Blev så lycklig idag när jag vaknade och såg att solen lyste ute! flög upp ur sängen och gjorde mig klar, var väl klar vid halv 8 och då kom jag ju på att vi hade sovmorgon. Jaja Linnéa och Julia hade också missat de men vi tog bussen till skolan ändå. Nu har vi nyss fikat lite och sitter bara och nördar vid datorn. Känns som att jag börjar bli sjuk, har svin ont i halsen och huvve. Nu väntar matten och det är så sjukt svårt, även fast jag går i mongogruppen för dom som har svårt för matte så tycker jag vi håller på med saker jag fattar 0 på. Längtar till lunchen börjar så vi kan gå ut i solen ! kanske blir litt donk idag för det är äckli mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0