helg. tack du var efterlängtad

äntligen helg! jag har längtat så mycket hela veckan, haha jag och Julia planerade i måndags vad vi skulle göra imorgon så helgen var väldigt efterlängtad. Och nu behöver jag inte tänka på skolan i två dagar! fast ingentligen borde jag men jag har ingen lust till de. Plus att nu har jag bara 1 match kvar på den här långa jobbiga fotbollsveckan för min del.

Just nu sitter jag med hårfärg i och det kliar sönder!!!!! hatar blonderingar... det känns som hela min hårbotten fräter upp och jag får stora sår i skallen, men som tur är känns det bara som så. Längtar tills jag ska skölja ur det så jag kan he i hårinpackning <3  köpte brillsen idag med !! ååå dom är så fin. synd att inte solen lyste idag bara så jag inte kunade använda dom, men sådär är det jämt. Solen har lyst hela veckan och bara för jag köpte dom där solbrillorna idag så skulle den sluta lysa.. aja, köpte lite mer småsaker på stan + en bag in box, blir till att pimpla vin imorron. dock inget hårlim men jag ska få låna av Julia tills jag köper så jag kan sätta in hårförlägningen igen imorgon.

ikvälls blir det till att vara med Linnéa fisring gömmelömman, får se vad vi hitt på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg!=)

2009-03-21 @ 20:22:20
URL: http://natalieer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0