helt ok fredagkväll/natt

Igår var jag och Linnéa på Patos och Emmas 20/19 års fest i ljusta. Det var helt ok tycker jag. Roligt att träffa folk och pimpla lite vin.( eller iallafall jag ) Haha jag har blivit en riktig vindrickare, sjukt för jag tycker inte det är särskilld gott :s jaja. det va rolit, dansade och umgicks en massa. Sen vart jag och Linnéa sjukt sugen på max och vi hade skjuts och allt. Men skjutsen svek oss och alla andra som man vet kör (gratis) verkade dricka. Så vi höll väl på att lalla med skjuts i nån timme också innan vi bestämmde oss för att skita i max och ringa Linnéas plastydad och pallra oss hem. Väl hemma åt jag som aldirg förr kan jag säga dig. Skulle igentligen hem till Linnéa och sova där men jag viste hur mycket mat vi hade hemma och att det stod en pepsi i kylskåpet och väntade på mig!
( lägger in bilder sen från kvällen sen)


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer , ska träffa min älskade Johanni som är hemma i Timrå iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0