hemma e bäst

Jag blev hemma hela dagen. Orkade inte pallra mig upp ur sängen och därför åkte jag aldirg in till stan och kollade på Sebbes match. aja får göra det någon annan gång. Linnéa kom iallafall förbi mig och skulle hämta en skiva och sedan skulle hon ner på ica så jag följde med henne och köpte massa gotta. Sen har jag tvättat en massa idag också =D känner mig så duktig. Nu är jag redo att flytta hemifrån! ska bara skaffa mig ett jobb.. och kanske lära mig laga mat.. skulle ju vara bra. Jaja, skulle igentligen inte sova hemma inatt heller, men jag är så lat idag så jag orkade inte åka någonstans, och dessutom ligger jag så skönt här i min säng. Nu ska jag se the forgotten. Har sätt den förut men jag det var så länge sen och jag vet att den är bra så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0