hjälp oss?!

okej, det här var jag och Linnea inte bra på! vi gick runt på stan ett bra tag och våga inte fråga en jävel om pengar. Jo jag frågade en gubbe som bara iggade mig och en tant som sa att hon inte trodde på sånt där. Jaha så hon trodde att vi gick runt och sa att vi samlade in pengar till handikappade barn i lettland på skojj, för att köpa en tröjja kanske? Nä men jag träffade iallafall Jennifer och Felicia , dom la ner lite småpengar och så träffade jag Emma och hon la också ner lite småpengar =D haha vi fick iallafall ihop 25 kr! och vi ska ge en hundring var. Vi har dessutom gett upp, och nu sitter vi i skolan och gör ingenting. Ska väl snart åka hem, för ikväll ska vi spela in våran film som aldrig vart klart sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0