internet tillbaka!

Nu är jag väldigt lycklig. Internet som har dampat flera veckor nu är tillbaka!! Tack sebbes kompis för det. Jag är oerhört tacksam även fast jag inte ens vet vad du heter, menmen.
Eftersom jag inte skrivit så mycket på ett tag kan jag ju berätta vad jag gjort. hm... sovit typ. Nä igår var jag faktisk med alla mina kära vänner. okej...nu ser jag att internet har försvunnit igen .............................fando. så nu är den tillbaka :)) hehe.
hahah måste bara berätta att vi åkte till torsboda igår ( jag,fia,johanna,linnéa,kim) med Salt. så kom Erica frida och Ante också i en annan bil, så hoppade Salt in i deras bil och försvann, MEN han lämnade nyckeln kvar i hans bil hohohoohoh. Fan va vi kämpa på med bilen så vi skulle kunna starta den och köra iväg, jag framför ratten!!! haha. Fan va vi kämpade på allihopa för att starta bilen, och vi fick igång den faktiskt och efter flera kärringstopp kom vi iallafall runt hörnet med bilen. hahah tro inte jag skrattat så mycket på länge... ågu jag längtar inte tills jag ska börja övningsköra.

Sofia sov hos mig inatt iallafall, och idag bestämmde vi oss för at gå ut och gå lite, hehe. Vi gick till bandsjön och tänkte gunga lite, synd bara att gungerna var ca en menter ner i snön, men vi kämpade på och fick upp dom och gjorde så vi kunde gunga. Det tog lite tid men det gick iallafall. Har nyss kommit hem från träningen och vi hade faktiskt en ganska skön löpning den här gången. Vi behövde bara springa från NCC hallen till bergeforsparken....(Y)

Imorron blir det massa med party iallafall. Vi ska fira Linnea som fyllde 17 år i måndags! Först ska vi på laserhallen, för det fanns ingen plats kvar på relaxen så det vart laser istället. Länge sen jag var där nu, var väl i 6an kanske? Då vann jag faktiskt kom jag ihåg. jaja ska inte skriva nå mer nu, upptaterar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0