jag e så roliiii

haha jag är så rolig! kanske den roligaste personen i hela världen???? nä okej.. ska inte överdriva!
Som sagt hade jag bestämmt att jag ska plugga idag och ha allmänt tråkigt. Men inte då.. Jag kan inte sitta still en sekund känns det som. Salt kom och hämtade mig iallafall och vi åkte in till stan och hämtade fiali . Sedan åkte på vi ikea och åt mc donalds.... dåligt jag mår nu, jag som skulle kämpa.. min roompa!! aja vi åt iallafall, träffade lite folk och lalla runt i lite affärer. Kom hem ganska sent (iallafall för att plugga) så därför gav jag min dator till emma och sa att hon fick skriva lite på min uppsats, haha lillgomman hon kämpa hon. Måste bara säga att hon har drage din första fjortisfylla också , ganska duktigt för att vara 12? år. hoppas ingen olämplig läser det här nudå.. hon får en poss av mig idag. Hon satt iallafall där och gjorde min läxa medans jag dunkade musik och störde mamma framför tvn. jobbig jag är ibland.... Nu har jag iallafall lagt ner mitt pluggande föralltid och ska härmed betala folk som vill göra mina läxor,uppsatser,inlämningar mm. intreserad??? ring isåfall. hehehehe aja nu ska jag se på en skräckis i min ensamhet och skratta lite åt mig själv för jag är så extremt rolig idag. hehe hejdoo



POSSS PÅ HENNE DÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer
Postat av: intresserad

hejhej jag är väldigt intresserad av ditt erbjudande för ett bra pris. vi kan diskutera det??? mvh laktos

2009-03-31 @ 09:07:21
URL: http://theressandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0