ledig

idag har jag nästan legat och sovit hela dagen, eftersom vi är lediga idag. Eller iallafall jag. Har faktiskt pluggat lite också! känner mig så duktig, typ första gången... hehe. Funderar på att göra nånting, typ gå ut eller åka på ikea. Men jag känner ingen ork. Man är ändå i stan varje dag anndras och nu när man äntligen är hemma är det lika bra att stanna här, hoho, så skönt att bara ligga i sängen hela dagen. Fast ska faktiskt på träning senare, men det ska bli kul. Känns som att det vart länge sen jag tränade nu :o Nu ska jag kolla på en film jag tankat, vet inte om den är bra eller inte, vi får väl se.

just ja, Igår förlorade Timrå Ik mot HV71, blir så lessssssssssss.. ingen mer hockey nu då, tråkigt.. Linnéa var här en säng också och kikade litt och drack smootie med mig, hihi gottii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0