partyfredag?

nej inte då. Inget party för mig vart det ikväll, känner ingen lust längre :s vet inte vad det är med mig. Men imorgon tänkte jag faktiskt dra ut hade jag tänkt, om jag fixar nå pengar. Jag tror att det är det som gör att jag inte känner nån lust. Pengarna bara rinner iväg när man festar, jag lever trots allt på mitt studiebidrag. och mammi hihiihih.

Jag och tezo kom upp imorse iallafall, men alldeles försent. Kom väl till skolan strax efter tio och då var våran lektion typ slut, och efter den hade vi svenska, och där behövde vi bara skriva i närvaro och sen fick vi gå om vi ville. Känns så onödigt det där.. Man åker lixom bara till skolan och skriver i närvaro vissa dagar. Då skulle man lika gärna vara hemma. menmen, tog det bara lugnt ikväll med mina vänner, nämner inga namn för då blir det väl ett jävla liv om fel personer läser min blogg har jag märkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0