så typiskt!

såklart ska detta hända oss.. igen?!?!
Idag skulle vi göra vårt andra försök på att spela in våran film eftersom allting vart skit förra gången för då fick vi inget band med oss. Så idag hade vi fixat med allt igen, fixat så alla kunde och ta sig hit. Så när vi ska spela in bandet så hann vi spela in precis lika mycket som förra gången sen tar batteriet på filmkameran slut! dåligt less jag vart.... och filmen ska vara inne imorron.

jaja jag och tezo har iallafall gjort te nu och ligger med våra datorer i sängen och ska snart se på film, tända massa ljus och grejjer. mysipys. bara jobbigt att vi ska upp så tidigt imorgon!

jag och tezo satt iallafall och kollade på gamla bilder på mig när jag var liten, haha söt jag var :') naken på alla bilder, och var jag inte naken hade jag ensast rosa kläder på mig.
Så var det ett kort på mig och min grekiska pojkvän från när jag var i grekland för ca. hm... 14 år sedan, mycket töta tsm.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 13:30:42
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0