sista natten på lovet ...

idag är det den sista natten man kan sitta uppe såhär sent innan skolan börjar igen.. Jag vill verkligen inte. Jag har så fruktansvärt mycket i skolan så jag vet inte vart jag ska ta ivägen. alnöbron kanske???????!
Imorgon ska jag sova heeeeela dagen, och kanske gå på bio med mammo på kvälleeh.

Sitter iallafall här i min ensamhet nu. Skulle igentligen inte ens hem inatt men jag var så trött och jag mår så dåligt så jag ville bara hem till min älskade säng.
Ikväll tog jag det lugnt med Hannah bara på Nordichallen och kollade på alle pojks som spelade fotboll. Lite kul sådär, mycket utlänningar där och därför inte alltid det lättaste att vara blond menmen. Kim och Salt kom och kikade lite också men vi tröttnade så vi åkte med dom en sväng. Senare vart det fagervik och fest??? hehe okej..... vi säger fest... nä de sög och jag mådde bajz och va trött och Hannah har match imorgon bitti så det blev bara att kirra skjuts hem.
sova sova sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0