skön dag

Idag tog jag mig en liten sovmorgon, va så trött sen igår. Tog en buss in till stan vid 11 tiden. Svin skönt väder ute, solen skiner. Vill ha sommar nu nu nu nu. Mötte iallafall upp Linnéa Tes och Julia på Ålens och åt lunch där med dom. Sen gick vi och kikade på stan lite, har hittat ett tar svin fina solglasögon som jag ska köpa imorgon, vart kär i dom! Igentligen skulle jag bara upp på skolan och hämta ett papper och sen åka hem igen, men jag glömde hämta det där pappret så nu blir det lite jobbigt för mig. För det va ett papper som jag ska lämna in imorgon för mina val inför ''2an''. Måste lösa det där på nåt sätt.

Sitter iallafall i farmors lägenhet nu. Lite ensamt men skönt ändå eftersom jag håller på att plugga lite. Tänkte gå ut och sätta mig på ballkongen för där lyser solen på och är varmt.


 
sommar sommar sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0