skönesöndag

Skön söndag. Skulle igentligen på träning imorse men för det första hade jag glömt ställa fram klockan en timme och för det andra så känner jag mig inte riktigt bra i halsen. Tänkte snart gå ner och duscha och sen slå på en film, men jag har inte bestämmt mig än för jag vill ändå in till stan och kolla på Sebbes match.. Men det är om en timme och då måste jag stressa så mycket. Får se hur det blir.

Igår tog vi det bara lugnt. Satt hemma hos Linnéa och kollade på robinson, ganska bra tycker jag. Funderar på att söka dit när jag blir lite äldre hahah.. skulle inte överleva en dag. Fick träffa Johanni också, alltid lika kul att träffa hon när hon är hemma! Lite senare så åkte jag och Linnéa på affärn och köpte ben and jerry´s, sen åkte vi hem till mig och lalla på lite. Vid tolv tiden kom Salt och jeppe och hämtade oss, vi åkte en sväng med dom och sedan åkte vi till max och åt. JAG HADE JEANS PÅ MIG IGÅR. hahah det händer inte varje dag. hatar jeans blää........
jajaja sen åkte jag och Linnéa hem till mig och sov. mysiiiiit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0