skoteråkning

Hann inte skriva så mycket igår men jag har faktiskt mycket annat bättre för mig än att sitta framför datorn, det är ju faktiskt lov. Igår var jag och Linnéa ute och åkte skoter halv dagen, riktigt kul. Och vi rammlade inte en ända gång (y) Senare på kvällen åkte vi ner och handla massa gotta och sedan träffade vi Johanni som kom hem igår! så man har saknat henne. Vi gick till marcus lägenhet och var där. Satt mest bara och pratade om allt mellan himmel och jord.

Idag klev jag iallafall upp klockan 5 imorse. Gu va jag kämpade på här hemma fast ögonen knappt orkade hålla sig öppna. Vid 6 bar det iväg mot huddiksvall för att vi skulle spela match , utomhus. Det var 17 grader ute och vi fick inte tag i deras tränare, men Bosse (vår tränare) bestämmde att vi skulle åka dit ändå, okej.... En timmes bilfärd till huddiksvall och när vi kom dit var det helt dött. 17 minusgrader och en frostig plan. Nä motståndarna låg hemma och sov men dom kunde inte ringa och säga det till oss. Så det var bara att sätta sig i bilen igen och åka hem. Gick och la mig och sov iallafall när jag kom hem, men vid ett ringde linnéa och väckte mig för då skulle vi ut och åka skoter igen. haha vi åkte bobb efter skotern och fyfan va kul de va, körde fast gjorde vi också. hehe nu ska jag duscha. skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0