utgång+match nästa morgon= inte bra asså

Nu är klockan 08.20 och jag sitter och väntar på skjuts. Har nämligen match på vesthagen not njurunda?? tror jag. 
- hehe skrev det där imorse, men jag hann inte skriva klart och publicera det för min skjuts kom precis så det va bara att stänga ner skärmen på datorn.
jaja, har somsagt spelat match imorse med extrem huvudvärk och illamående. Så är det mitt jävla knä som dummar sig hela tiden. Men matchen gick bra, även för mig. Förutom att jag fick kliva av i början av andra halvlek för jag rammlade på knät och då svällde det upp på en gång och vart alldeles blått, så nu får jag inte spela fotboll på ett tag.. cryy
IFK Timrå-Njurunda 3-0 

orkar inte skriva så mycket om gårdagen. Men det var både skratt och tårar för min del. Roligt till en början med alla flickor sedan försvann alla åt alla håll och kanter. Vi var iallafall till en början i Kims syrras hus i fagervik och förfestade, Sedan drog jag,Tezz och Sofia till Joel i Timrå, Men vi var väl ca. 5-6 stycken där men senare mot natten ploppade det in mer och mer folk. Julia&Nicklas kom förbi och det är jag glad för, för tezz åkte hem :( Vid halv två tiden tyckte jag att det var bäst att jag åkte hem eftersom jag va ju tvungen att tänka på matchen. skulle trots allt upp klockan 7 på morron.


cool_girl_92                      cool_girl_91                         possposs                       alla barn (nästan)             Jennie&Kim

HEJAMANDY.BILDDAGBOKEN.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0