-.-

Nyduschad och trött like hell.
Tro fan aldrig har varit såhär trött.. och jag vill inte sova med blött hår.
Ligger så skönt nu och vill helst bara blunda och somna in..

NU SA TESSAN ATT MITT RESULTAT PÅ NATIONELLAPROVET STÅR PÅ INFRANÄTET
måste kolla..  brb
.
..........
....
haha just de... ja ju inte gjort nationella i eng.
bara en del.

jaja
idag har jag varit med Julia och niklas. Lite trevligt sådär då :)))
jag och jullan lagade tacos och jag fick diska.................. nä men jag erbjöd mig faktiskt.
Har också varit hos naprapaten idag! Fick ett nytt träningsschma och om ca 2 veckor får jag vara med på fotbollen som vanligt igen =D bra va??! a

Nä nu blire o.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0