bergmasfonden

idag var jag jätte trött och jätte sur när jag vaknade. Försov mig också... Hatar att stressa på morgonen!
men när jag kom till skolan så vart jag väldigt lycklig när linnéa sa: BERGMANSFONDEN HAR KOMMIT!
hihihihiih shoppa shoppa shoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon och jag har gått på stan nu några timmar och jag har fått lite köpt, ska köpa mer imorgon för då ska vi på ikea. Känner på mig att de här 4000:- kommer ta slut snabbt... he he he
köpte iallafall en rosa mjukisdress, och ett par skit fina skor.
lägger in bild när jag kommer hem för dom är världens finaste.
Nu sitter jag är med bäbis och väntar på att matten ska börja.
hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0