britney spears

Sitter och lyssnar lite på Britney spears nu, måste avgöra om jag tycker hon är bra eller inte. Vissa låtar tycker jag om, så jag funderar på om man kanske så åka och kolla på henne när hon kommer till Sverige, det vore ju lite coolt. Men jag vet inte ja om jag vill betala så mycket pengar-.- aja får se, måste tänka på saken.

Nu ska jag snart på träning. Lite roligt faktiskt eftersom jag inte har tränat på typ 3 veckor. Men jag ska inte träna så mycket fotboll, ska mest springa.
Nä nu måste jag åka.

lyssnar nu på Lucky...Min favorit när jag var mindre, men kommer hon spela den på sin konsär tro?

http://www.youtube.com/watch?v=M5hN_ZW8Sxk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0