dagens..

dagens:
Tjejen som jobbar på nilssons sa att hon skulle ringa Linnéa när hennes skor var klar ( dom hade varit hos skomakarn) så Linnéa ger hennes nummer.
På bussen påväg hem från ikea ringer hon Linnéa.
- hej! jag ringer från nilssons
(linnéa)- hej!
- dina skor ska vara klara tills imorgon, så kommer du och hämtar dom då?
(linnéa)- va bra! ja jag gör det.
- okej. brabra, pusshej!
(linnéa) - eh hejdå

haha höll på att dö ja!

jaja...
hehe
ikväll har jag och Jullan varit och kollat på match. Vi förlorade med 4-1 mot heffners :S dålig match.
Julia ska iallafall provträna med oss, och sedan kanske börja. Det skulle vara jätte kul tycker jag :D
men nu måste jag verkligen sova! är så jävla trött! fyy



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah pusshej.. snygg bild(Y)

2009-05-08 @ 08:48:32
URL: http://linnearing.blogg.se/
Postat av: nathalie

ehh, 3-1 faktiskt ;)

2009-05-08 @ 10:40:54
URL: http://nathalienansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0