dålig upptatering

Väldigt dålig upptatering av mig nu ser jag.
haha men det är så att mitt internet dampar sönder hemma. Eller jag kommer in på msn men inte på någon internet sida.

Igår tog jag det mest bara lugnt.. haha nä gu va jag ljög.
Jag var på träning faktiskt och det gick väl sådär.. Bosse tejpade mitt knä svin hårt och därför vart det svårt att springa eftersom jag knappt kunde böjja knät. Så var det lite svårt att skjuta också, men efter ett tag gick det bättre. Julia har börjat träna med oss också, svin kul tycker ja :D
Efter träningen gick jag och mamma ner till hennes kompis grillade, gu så mycket jag åt ! massa kött och klyftpotatis, mmm bästaste maten.

Idag försov jag mig även fast jag hade sovmorgon, jag fattar inte?!
trött_tjej_92
kom till skolan iaf, sitter här... har svin tråkigt.. är hungriiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0