dålig upptatering

ja jag har märkt att jag blivit dålig på att upptatera på de senaste dagarna, men vafan, när det är fint väder har jag ingen lust att sitta vid datorn.
Har iaf tillbringat kvällen/natten med mina vänner. Även fast jag hade lite damp på dom för jag ville sova eftersom jag skulle upp och kolla på match idag. Vi vann mot SDFF med 1-0 :)) hoho bra flickor.
Måste bara säga att jag har funnit min plattång.. Den låg hemma hos nathalie! och tack gode gud för det. vad vore jag utan den.. trodde jag hade tappat bort den i johannedal, men ney
också måste jag säga att Julia och Nicklas har flyttat in i deras lägenhet nu, vi va där en sväng igår och fyfan va fint dom hade det!!!! nu vill jag också flytta. ska kämpa nu och skaffa ett jobb. sen blirre hejjrå timrå helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0