för vi är raggare

Gårdagen vart helt ok!
Började hemma hos sofia där vi satt och drack. Körde lite öllekar och shiit. Gott var det med öl! länge sen nu känner jag, har blivit mycket vin på sistonde, men nu när systemet stängde så tidigt vart det öl hoho.
Jag,Linnéa och Kim (natha ett tag) hade iallafall en bil som vi åkte med. Det var Rilles och vi gled runt där ett bra tag, hoppade ut lite då och då å umgicks med lite folk.
SÅG VÄRLDENS FINASTE BIL IGÅR MED. vet inte vad det va för bil men den var rosa också var det en cab. sån vill jag ha! Mot kvällens slut vart det lite dött där och svin kallt var det! fyfan jag höll på att frysa ihjäl. Men jag träffade på gangster så jag stog och värmde mig lite på han, sötisen! så fanns det lite glöd där några hade grillat så där stog man samlade som ett gäng luffare, senare mot natten vart det ett litet äventyr, hoho.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0