fullt upp

Idag har jag verkligen haft fullt upp kan jag säga.
dagen började med nationella, och tidigt klev jag upp för att inte kommer försent denna gång!
nationella gick väl hyfsat bra, synd att jag är så jävla dålig på engelska bara. Men jag hoppas jag kommer få bra på de =D  Dirre efter nationella åkte jag och Linnéa på ikea! blir så less.....nästan alla har fått bergmansfonden nu, utom vi med swedbank...har vi tur så kommer det nu på eftermiddagen.
Linnéa har hendelsbanken så hon handlade en massa medans jag fick kolla på :((((((( men hon får ställa upp för mig när jag får mitt :))))))))) jag köpte iallafall ett täckstift.

Ikväll ska jag till nordic och kolla på fotboll. Vi möter heffners men jag får inte vara med och spela än.. dum dum dum knä!!!!!!!!!

nä nu måste jag vila lite. klev upp 6 idag.... blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0