heej hej och välkommen

jaaaaa idag ha jag..............hmmm
nä men vare på skolan :) ) hehe men innan skolan åkte jag på ikea och köpte tighs,
hittade inga imorse och eftersom jag ändå bara skulle in på skolan
för en redovisning så hann jag springa och köpa det.
Redovisningen gick brabra! förutom att vi inte hann dela upp det riktigt och sådär.
men jag hoppades alla fattade vad vi pratade om iaf!

Efter skolan drog jag,linnéa och tesso till timrå, vi skulle nämligen spela in en film ( ett gammal arbeta som aldrig blev klart) men först va vi tvungen att visa Tessan vårat domustak, hiih så mysit! köpte en massa gotta och satt där i solen.

SÅNT HA NI INTE I HÄRNTA VA TES?!!
jaja sen spelade vi in en massa sjuka grejjer när vi typ skulle dö och sånt.
Jag ströp tillexempel tes. Hon döda mig med en spade.... Linnéa fick astma anfall. Jag tog självmord och sist men inte minst, rökning dödar. . .


åt glasSsSsSsSSsSsssss

hej mina tötisar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0