idioter hela högen

jag är så jävla förbannad nu så jag vet inte vad. Ska dra ifrån den här jävla fitthålan, hatar timrå, hatar människorna jävla idioter hela högen ( ja ni vet själva vilka jag inte tycker är det )
och min mamma ska vi inte ens prata om, kännes som att jag går i 7an igen idag, såhär mycket har jag inte bråkat med henne sen dess. Jag är så jävla arg på henne.........................................................
Känns som att jag bara vill packa mina saker och dra härifrån nu, bort från mamma,bort från timrå,bort från sundsvall,bort från medelpad,bort från västernorrland, tillochmed bort från det här regniga sverige!
(vi har tränat i det här regnvädert)
okej nu var min lillesyster jätte söt. Hon kom in med fika till mig för hon kanske tycke synd om mig? he he tack gomma
men nu orkar jag inte skriva nå mer på den här fula bloggen heller... hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0