johanna

ikväll har jag varit med Johanna, vi gick ner till Timrå och köpte glass. Lite kallt ute för att äta glass kanske menmen. Det är så roligt när hon är hemma, saknar henne sjukt mycket jämt. du är bäst johanni ( L )

När jag kom hem så satt jag mig och plugga, så sjukt mycket man gör när man väl lägger ner tid. Jag orkar aldirg göra någonting men när jag väl gör de så går det på 2 sek. Har gjort klart 2 arbeten på ikväll. känns jävligt skönt. Sen har jag suttit och surrat på lite med mamma också, hon hjälpte mig lite med min uppsats. Det blir nog bra det här ska ni se.

Nu blirre film
GN



Kommentarer
Postat av: Din Johanna

2009-05-23 @ 14:57:43
Postat av: Din Johanna

Jag älskar dig Amanda!

2009-05-23 @ 14:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0