långprominix

Gick en promenad förut. Skönt att komma ut i skogen lite, känner mig ganska less på stan? haha så är det när man har bott i skogen hela sitt liv. Känner bara press varje morron för att åka in till stan. Det var kul till en början men nu är det bara jobbigt, men vad gör man inte gör skolan :') Ha Ha ..........................................

Nu har jag fixat och grejjat med mitt hår också. Länge sen känns det som. Orkar aldrig göra någonting åt det, minns inte sist jag hade det plattat och fixat. Sätter alltid upp det i en bulle bara, känner ingen ork på morronen. MEN nu har jag plattat det och fixat lörhåret, funderar på att limma fast det i håret igen, så jobbigt med klipps. Imorgon ska jag köpa blondering och bleka hela håret. Länge sen nu känner jag, brukar mest bara bleka bort utväxten för annars sliter det så mycket men jag ser att topparna börjar tappa lite färg nu så vad gör man inte ...

Nu ska jag kolla vidare på o.c.
<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0