lördag natt

hejhej
ikväll var jag ute och gick lite med johanna, hyrde en skräckis och o.c boxen igen. köpte massa gotta och mötte upp Linnéa på domus (konsum), Åkte hem till mig, såg på världens äckligaste skräckfilm, hua! gick med Linnéa en bit hem och då när vi står still och pratar lite hör vi hur någonting kommer imot oss skit snabbt, det lät som typ ett flygplan som skulle störta alldeles brevid oss, eller som typ en raket som for förbi oss utan att smälla. både jag och linnéa flög till. Jag duckade ja för jag trodde jag skulle få nåt på mig, men det var ingenting där?????? fattade ingenting vi. . . det var så verkliget. Mamma sa att det kanske var en trollslända eller nåt som flög förbi oss, men vafan.. inte låter den så? det bara försvann lixom.. jaja

Nu har jag precis kollat klart på robinson, buhuuuu Erik åkte ut :((((((((( inge kul längre... Lukas är ju också borta :(( nu äre bara att hålla tummarna på Anna eller Jarmo då (y)

Nu blirre o.c
natti

            

lite bilder från gårdagen
(klicka på bilderna så blir dom större)

Kommentarer
Postat av: linnea sjögga

hahahahah bilden på fia är bara för skön

2009-05-25 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0