mors dag

idag är det morsdag.
men tyvär är min mamma på kryssning så det blev litt svårt att fira henne.
Istället gick jag upp tidigt imorse och cyklade ner till sofia för att sola&bada.
- NU HAR JAG BADAT IÅR!! dock i en pool, men jag badar helst inte i något annat. Är badkruka.
Vi låg och stekte med olja och saltvatten i säkert 4-5 timmar, så nu har jag fått lite färg :) känns braaa..

Kan säga att jag inte har sovit mycket denne helg iallafall... några timmar sådär. Åkte hem hyfsat tidigt igår, men va tvungen att kolla på robinson finalen så så vart det att jag låg uppe halva natten, och natten innan det sov jag inte en blund.
HAHAH även att Ellenor vann robinson... å herre. okej,

Nu ska jag nog sova lite. kan ju behövas...

lite färg skadar ju aldrig




Kommentarer
Postat av: fiali

mjo... sexig är man ju

2009-06-03 @ 09:32:18
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0