nationella

Idag gjorde vi np i matte.
Det var svin svårt. Har aldrig suttit still så länge i hela mitt liv tro ja! sista minuterna låg jag ner på stolen tror ja. Höll på med ett tal hur länge som helst, hade verkligen bestämmt mig för att klara de.. och de gjorde jag tillslut :)

Idag försov jag mig också... tänkte åka ner till timrå vid 11 ja för att vänta på Linnéa, men då vaknade jag strax efter 10 och jag orkade inte stressa. vet inte vad jag ska göra för att komma upp på morronen, det är helt omöjligt.

Nu ska jag kolla på o.c! ska göra det hela kvällen för jag måste lämna tillbaka den imorron ( igentligen skulle den va tillbaka idag, men vafan... inte kan man se en hel box på 3 dagar, då måste man kolla dag och natt)  he he



trött chey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0