NTI sug min.......

Till och böja med ska jag berätta att igår när jag och Linnéa skulle ner till timrå och sola så hade vi betämmt att ta Stuart ner ( allas älsklings moppe ) synd bara att det varken fanns bensin eller olja....bradär! men vi fick skjuts ner och fyfan va varmt det var i solariumet! har aldirg varit med om något värre! höll på att dö, men jag överlevde och vart brun :)

Idag skulle åka jag in till skolan vid 9, skulle på någon teater med skolan. Väl där så var teatern inställt, liksom alla andra lektioner..... så det var bara att pallra sig hem till timrå igen. Jag Linnéa och Tessan fortsatte spela in lite av våran film i Timrå. Den här gången skjöt Linnéa Tessan, och så misshandlade jag Tessan tills hon dog. Lillgumman du har det inte lätt när du umgås med oss! =) Vid 1 tog jag och linnea bussen hem till skogen och spelade in lite mer, jag bröt nacken på studsmattan , linnea försökte styrketräna men tappade stången?? på halsen så hon dog, sen kvävde jag henne med min kudde också.
Nu ligger jag och kollar på o.c, fick låna sesong 4 av Erik idag. lycklig! kan inte sluta kolla på det. Synd att det bara är sämst när Marissa har dött.
Så väntar jag på min träning också.
hejaheja, börjar lessna lite på bloggandet men jag kämpa på ja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0