ojojdå

Nu har jag inte skrivit på länge ser jag, men jag har faktiskt inte haft tid. Har så fruktansvärt mycket med skolan nu så jag har knappt tid att vara online på msn på skolan. Har kämpat som en jävla jude idag på skolan iaf. Efter skolan åkte jag till ljustadalen hem till Julia och Nickals. Vi åt lite och sedan for vi på träning. Det börjar gå bättre och bättre för mig med mitt knä (Y) på söndag är jag spelklar igen =D

Nu ligger jag i sängen och har ätit en massa mackor, haha vart så sugen så jag åt hur många som helst. men vafan jag har ju tränat!

Måste bara säga att jag försov mig imorse igen... Det här tar knäcken på mig. Även fast vi hade sovmorgon försov jag mig flera timmar. Hatar att stressa på morronen, det finns inge värre. LINNÈA! RING OCH VÄCK MIG IMORGON ÄR DU SNÄLL (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0