plugg plugg plugg...

Ja det är det ända jag gör nu för tiden... Har inte tid med något annat.
Har så ont i huvudet också. Antingen äre för jag är trött eller har för mycket att tänka på? hoho dont know.
Skönt att vi är ledig i två dagar nu + helg. men det blir mycket plugg då också. . .

Just nu sitter jag på skolan.
Jag tes linnéa och karin håller på med vårat grupparbete om yttrandefrihetslagen. Det suger och jag vet inte vad jag ska göra. haha, men det ser ut att bli bra iallafall. Måste göra ett prov på datakunskapen också men eftersom vi hade så mycket annat och göra fick jag ta hem och göra det hemma.
.
......
så måste jag stanna kvar på skolan när vi slutat för jag måste göra klart mitt estetarbete.......

Nu måste jag hjälpa till här. hejja

föresten så funderar jag och linnéa på att byta till john bouer skolan.. är så less på den här jävla skolan nu
bye NTI säger jag bara.



datajäveln tar knäcken med allt plugg...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0