shopping gör så man blir pank...

hallo!
Har inte haft datorn med mig på skolan idag och därför inte kunnat skriva på hela dagen. Tog mig en liten sovmorgon och därför blev det så att jag bara hade en lektion och efter den skulle jag på ikea, då orkar man inte släpa runt datorn som en jävla datanörd.

Kom nyss hem från ikea iallafall. Och fyfan va jag hatar bergmansfonden igentligen....
Nä jag älskar den. 4000:- rakn ner i fickan, men fyfan vad man handlar?!?!? asså jag har nästan inte en krona kvar. Jag är nog den mest oekonomiska människan som vandrar på denna jord. I flera timmar har jag gått runt på ikea med Linnéa och Julia och bara handlat och handlat. Plus att jag handlade igår också.
( Nu har jag ätit sonken 2 dar i rad ) he he he bra där,

Nä nu ska jag snart äta sen har jag inte bestämmt mig vad jag ska göra. Blir iallafall lugnt ikväll för imorron är det cruising och då äre fest (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0