sovmorgon varje dag

Imorse försov jag mig igen. Kommer verkligen inte upp ur sängen nu för tiden. Jag är så fruktansvärt skolless så jag vet inte vart jag ska vägen. Jag är bara trött och orkar inte göra nånting, får aldrig någonting gjort. Vill ha sommarlov nu!!!!! 3-4 veckor kvar nu va?

Sitter på skolan nu iallafall, lyckades komma på en lektion iallafall, men fick inte så mycket gjort.. menmen det kanske inte gör så mycket. Har ätit lunch med min käre vän Linnéa iallafall, äcklig mat som vanligt. Kyckling med ris.
Ska snart till naprapaten. Har längtat hela veckan, kanske får svar idag om jag kan börja spela matcher igen. Hoppas knät har byggt upp sig lite iallafall efter all träning jag lagt ner på det.

Efter jag varit hos naprapaten drar jag till Jullan i ljustadalen och hälsar på hon och niklasen. Ska äta gomat och mysa på bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0