Timrå-selånger

Tänkte sammanfatta min dag lite kort för jag har inte tid med det här!
började med att jag fick mig en skön sovmorgon, hade bara en lektion så det känndes onödigt att åka in till skolan. Istället vandrade jag ner till timrå på biblioteket med Linnea och lånade lite böcker som vi ska ha till ett skolarbete. HoHo. Sedan kom macke och hämtade oss. Åkte runt lite med han, åt glass och så.

nu på kvällen har jag varit och spelat match. Jag va svin nervös eftersom jag inte har spelat på hur länge som helst. Efter ca 20 minuter var mina ben,knän,fötter HELT slut... haha men jag fortsatte och spela hela matchen. Jag är jävligt envis! och vilken jävla match det va, jävla brudjävlar i det andra laget. jag hade sån jävla damp på en tjej som inte kunde sluta hålla fast mig. men tillslut fick jag henne att skrika : ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVVE. så fick hon kort :) så skrattade jag lite åt henne, sen tog det inte lång tid innan hon stog och grinade på plan och ville byta. Ja jag har mer damp på plan än i verkligheten.
vi vann matchen iallafall med 2-1, vi gjorde mål när det var 10 sekunder kvar.
nu ska jag dricka mitt te och min cola, sen ska jag kolla på o,c tills jag somnar. Får se hur mina ben mår imorron, om jag ens kommer upp ur sängen. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0