tisdag

fan också. Jag försov mig......................
jag som ville åka och lyssna på de där f.d drogmissbrukare.
alltid.
Jaja, gick upp vid 8 för jag kunde inte somna om efter jag vaknat. Skulle kunnat sovit i några timmar till eftersom jag ändå inte skulle hinna in till stan innan det började.
Men nu är jag klar iaf och väntar på min skjuts som ska komma och köra mig till bussen :)) som går 10.35.
farmor heter min skjuts, eller personliga taxi?
he he he he
ska in på esteten iallafall och göra klart mitt arbete. Sedan ska jag uträtta några ärenden. . . haha vuxen jag lät.
jag ska hämta min plattång och köpa skor med andra ord.
Nu kommer tötisen.
possposs



hittatde en söt bild från valborg. hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0