vilken kväll

ja vilken kväll det vart. hoho väldigt kul hade vi iallafall.
började på belle visage. Synd bara att man hade sminkat sig och fixat håret i onödan, vi tänkte att vi fixar oss sen sätter man bara upp håret och så sitter man still i poolen utan att blöta håret och ansiktet. Man tro ni det gick bra? haha all öl och sprit man drack och hur många som helst i BUBBELpoolen, nä det mesta var förstört när man klev upp. menmen det var roligt iaf :)
När vi var klar där så gick man åt alla håll och kanter, vi spelade fotboll mitt i stan med allihopa och jag fet vurpa och börja blöda på hela fötterna, sprit flaskan åkte i backen och sprack i tusen bitar, vi skulle in på stadshuset men kom inte in, åt en massa på kebabben, åkte hem och plåsta om mig, åkte vidare till söråker, spelade fyllefotboll med massa folk, drog från hus till hus.. jadu, men nu är jag hemma. Åt även tårta hemma hos Hanna förut eftersom hon fyller 18 imorgon :D grattis på henne!

Nu väntar robinson, guh så jag har längtat!



här kommer lite fula och dåliga bilder sen gårdagen, haha så man såg ut. och kameran va inte torr kan jag lova.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0