felattba.dö.iställe

Asssssssssssssssssssssssssssååå åååååååååååååååååh
hata skolan. orkar inte med skolan. vill inte gå i skolan.

Så kan jag inte sova på nätterna heller. Det är ju jävligt kul. Inatt var jag uppe hela natten sen åkte jag iväg till skolan. Så har jag inte sovit nåt idag efter skolan, jo typ 20 minuter och sen åkte jag iväg och tränade! Så igentligen borde jag vara död nu men det är jag ju inte! får väl se när jag somnar inatt då.... Känner att jag inte har tid att sova, men slösar lixom bort livet. bara skola skola skola och sen sova och sen skola igen och sen sova... he he

Fick nya tränare idag också, får väl se hur detta går nu då.
vad man gör lixom eller vart man tar vägen. Ah det återstår att se.

Men nu ska jag kolla på o.c och sen försöka sova litt. Har sovmorgon imorron så det är ju jävligt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0