HA INTE TID!!!

nä jag har ju faktiskt inte tid att hålle på att skriva här känner ja!
men eftersom jag är ledig idag ♥ kan jag väl klämma in ett litet inlägg!

De dagar som gått har jag mest tillbringat min tid för att plugga (y)
det är är ju så jätte roligt så jag vet inte vad :') Har gjort en egen hemsida, skrivit en analys, gjort en folder om läslighetsförståelser och massa sånt skit som är jätte skojj.....hehe men nu är man nästan klar med allt, utom en grejj. Men den ska jag Linnea och tes försöka fixa nån dag här framöver??????

Annars ha jag inte gjort så mycket förutom att tage hand om Linnea som har varit lite handikappad de senaste dagarna! men man måste ju ställa upp för laget :) ♥

NÄ nu ska jag fortsätta att ligga här hela dagen och njuta av min ledighet! hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0